Salam..helo everyone..dah lama x update blog...maklumlah musim assignment..saya sibuk dengan assignment yang berlambak yang kena buat...boleh pening kepala dibuatnya..ok la..sampai di sini jak perbualan saya..sayonara..=)
hehe...tadi tengok muvee kartun..mungkin tajuknya "How to train your dragon"..hehe..xingatpula tajuknya tu..ada satu dragon saya suka..black dragon-->mukanya mcm muka kucing..btl2 comel...I like it so much.
..rupanya yang cute mcm ne--->
rupa dragon tu bila marah..!hehe...walaupn ia marah tapi masih cute lagi bah..