My Followers...=)

Wednesday, February 9, 2011

Mini Marathon~


dimulakan dengan bismillah

ASSALAMUALAIKUM..

Hari Sabtu ne ada mini marathon..
d IPG Kampus Kent...
buat kali pertama saya marathon d IP
sebab tahun lepas xikut marathon..
huhu..
SEBAB KENAPA?
sebabnya ialah
last year saya jadi linejudge badminton di likas..
thats all..
SAYONARA..
SEMANGAT KESUKANAN BERMULA D SINI..
hehe..
Maju Sukan untuk Negara..
YEAH..!!!



TO BE CONTINUE~


Saturday, February 5, 2011

Cuti nak abis~


dimulakan dengan bismillah..

Assalamualaikum...

Huhu..
Cuti nak abis dah..
Besok hari Ahad, kena balik hostel TAPI sempat lagi pergi shopping jap di KK..
hehe..
Hari Isnin start kuliah sudah..
I MISS HIM A LOT..
x lupa juga kepada
kawan-kawan d sana, I MISS YOU..

P/s:  Pesanan kepada diri sndiri  (jum packing..hehe..)


CINTA???


Cinta tidak dapat dicari SITU SANA SINI...
Cinta juga membawa kita ke DESTINASI CINTA..
seseorang itu CUBA UNTUK MENGERTI bahawa HIDUP INI PENUH BICARA dan BILA HARUS MEMILIH........
PASTIKAN itu yang terbaik..
ketika itu juga HATI BERBISIK yang RUPANYA KITA SERUPA dan terungkaplah semuanya TANPA DENDAM DI HATI........


(tajuk lagu Siti Nurhaliza)

Our Friendship~


Sahabat ialah CINTA YANG SEMPURNA dalam hidup kita...
TANPA sahabat kita pasti rasa kesunyian tapi KASIH SAYANG yang kita curahkan tidak cukup untuk
membuktikan betapa pentingnya sahabat buat kita....
Tapi kita juga TAK BISA MEMILIH sahabat yang akan menghancurkan hidup kita.....

(Tajuk lagu six sense)


Friends Myspace Comments